bitno
Poreska uprava podsetila na važnu obavezu: 30. oktobra ističe rok, važno obaveštenje za ove građane
Poreska prijava PP OPO-P podnosi se najkasnije u roku od 30 dana od isteka trećeg kvartala tekuće godine
Poreska uprava podseća poreske obveznike – pomorce da 30. oktobra 2026. godine ističe rok za podnošenje poreske prijave i plaćanje obračunatih obaveza po osnovu prihoda ostvarenih u 2025. godini.
Poreska prijava o obračunatom porezu samooporezivanjem i doprinosu za zdravstveno osiguranje na prihode pomoraca (Obrazac PP OPO-P) može se podneti elektronskim putem preko portala Poreske uprave ePorezi.
Poreska prijava PP OPO-P podnosi se najkasnije u roku od 30 dana od isteka trećeg kvartala tekuće godine, za prihode ostvarene u prethodnoj godini.
Za prihode ostvarene u 2025. godini, rok za podnošenje poreske prijave i plaćanje obračunatih obaveza je 30. oktobar 2026. godine.
Poreska prijava može se podneti i u papirnom obliku, nadležnoj filijali Poreske uprave. Spisak pisarnica Poreske uprave dostupan je na internet stranici Poreske uprave, u delu „Adresar“.
Korisničko uputstvo za podnošenje poreske prijave PP OPO-P putem portala Poreske uprave – ePorezi, u kojem je detaljno opisan postupak podnošenja poreske prijave, dostupno je na internet stranici Poreske uprave, u delu Fizička lica/Pregled propisa/Korisnička uputstva, kao i u delu ePorezi/Uputstva i obrasci i u Vodiču za pružaoce računovodstvenih usluga dostupno je u kome je detaljno opisan postupak podnošenja prijave.
Za podršku prilikom podnošenja poreske prijave, poreskim obveznicima na raspolaganju su zaposleni u Kontakt centru Poreske uprave, pozivom na brojeve 0700/700-007 i 011/6969-069, kao i na šalteru „Vaš poreznik“ u filijalama Poreske uprave.
Bonus video:
(Espreso)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!


